Islam Jawa Adalah Islam NKRI

3
770
Islam Jawa Adalah Islam NKRI
SejarhBudaya – Islam  Jawi meniko, Islam kang benten kaleh Islam – Islam Negoro lain. Islam Jawi luwih nekanake toto kromo lan nyawiji kaleh umat – lain. Miturut pangerten Sanepan kang kulo padosi, Islam mniko mung “Isineng Alam”. Ndunyo lan sak isinipon njeh mniko Islam. 
Jaman kang wus sepuh mniko katah tiang manungso, ninggalake toto kromo. Mulo katah Mnungso kageman sifat lepat, katah manungso nedho derek piyambak, mung krono ngugemi pangerten napsu kang mboten ceto maknane. Sumiringah lan esem sampon ganti kaleh sirah ngagem sungu. Njeh meniko krono manungso mniko mpon lepat, lali marang asal, kanggeh, lan ahire. 
Miturut sanepan jawi, Manungso mniko njeh “Manunggaling Roso” sdoyo roso piyambak lan sedoyo roso alam lan isinipun, nyawiji ing piker lan manah piyambak, nganti nglebur minggah tanpo roso nanging ngroso, tanpo ngroso nanging minggah karso. MANUNGSO ISLAM njeh Manunggaling Roso Isineng Alam. Kiyas mniko mung ngilengake mnawi manungso Islam meniko kudu nyawiji kaleh derek kang ageng. Islam Jawi mniko mung Islam NKRI. Mugi manfaat lan mufakat.
Arti
Islam Jawa adalah, Islam yang beda dengan Islam -Islam Negara lain. Islam Jawa lebih menekankan tata krama / aturan, dan dapat menunggal dengan ummat lain. Menurut pengertian kiasan yang saya ketahui, Islam itu adalah “Isinya Alam”. Dunia dan isinya itulah Islam.
Jaman yang sudah tua ini banyak manusia meninggalkan tata krama, itu dikarenakan banyak manusia memiliki sifat salah, banyak manusia memakan saudaranya sendiri, hanya karena meyakini pengertian napsu yang tidak dimengerti maknanya. Ketawa dan senyum sudah terganti dengan kepala yang bertanduk. Itu dikarenakan manusia itu sudah salah, lupa dengan asal, untuk apa, dan ahirnya.
Menurut kias Jawa Manusia itu ya ” Menunggalnya Rasa” seluruh Rasa pribadi dan semua rasa alam dan isinyapun, menjadi satu didalam fikir dan hati pribadi, hingga melebur naik tanpa rasa, namun tanpa rasa naik menjadi kuasa. Manusia Islam ya Menunggalnya Rasa Isinya Alam. Kiyasan ini hanya mengingatkan bahwa Manusia Islam ini harus menjadi satu dengan saudara yang luas. Islam Jawa ini adalah Islam NKRI. Semoga manfaat dan sepakat.
 Oleh: Nur HM
Baca Juga:  Mayat Ini Terhimpit Dalam Kubur Meski 70 Ribu Malaikat Hadir Di Pemakamannya

3 KOMENTAR

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here